Como missionbuilder sei que é difícil, mas os caras tiraram o Spit2 quando ele era "OVNI", mas deixam pro lado blue radares ingleses que dificultam a vida dos já fracos e desprotegidos Blenheim
SP!
[b]Eu confio no povo brasileiro. Voto facultativo já no Brasil![/b]
Mais um dizendo que o povo do Banana's mais sabe chorar do que "voar":
Many players are grumbling about RAF kites overheating, blowing up, and performing poorly with the 1.08 patch. Discussing this with Thomas Voss of Desastersoft, this is his response:
There is no problem with Spitfire or Hurricane here on last Beta. I have no overheating or speed lost on full real settings.
Try following:
Open Cowling FULL before start engine and Do not close it!
Then inflight use throttle and Prop Pitch so, that you are not in “Boost” line. If you stay on this, out of combat, you increase enough speed and have cool engine. Use the boost line only in combat and at climbing. At straight flight keep RPM at round about 2600 to 2900 and watch in red boost section on the instrument. If you decrease RPM, Preasure goes up and comes to the Red Section. This can kill the Engine because of overpressure.
Also: You can Command your Section//Schwarm//Staffel to attack enemys, when you follow some rules:
There are five Commands in the Attack Screen. The fifth (Attack my Enemy or enemy of my view, if I translate correct) is mostly inactive, you see, because it is dark red. When this Option is in color like the other options, bright red, than you can use it and your squadron will attack. After Attack is done, you need to order your Squadron to go in very close Formation. This makes you able to order again an Attack at next time you meet enemies.
As I found out while testing, this reflects the human reactions of combat and command. Because: the enemy must be really visible for you and the squadron on a distance to be really identifyable.
E, para "melhorar" de vez, no Sukhoi tem russo pedindo que o BoM (a tal sequencia) tenha um "gameplay" mais amigável - leia-se "ARCADE".
Não sei nada sobre o CloD, mas no 1946 durante um dog compensa muito mais voar com o radiador aberto e bastante potência do que com este fechado e pouca potência.
Com o radiador fechado, o avião vai ferver muito rápido de qualquer forma e não diminui mesmo diminuindo a potência.
Já com o radiador aberto e prestando atenção na temperatura, basta diminuir um pouco a potência e dar um mergulho que a temperatura cai, então você já pode recomeçar até a temperatura subir novamente.
Evitar baixas velocidades, como no final de uma subida, e evitar voar roçando a grama também ajuda bastante.
NMHO o radiador fechado só serve para economizar combustível quando em cruzeiro.
santo.
Senta a Pua!
Porque há um só Deus, e um só Mediador entre Deus e os homens, Jesus Cristo homem. 1 Timóteo 2:5