Su-27 x Air Show = Crash
É ridículo ver nos fóruns na internet o pessoal "crucificando" o avião sem nem mesmo saber a real causa.
No acidente dos RK foi falha humana, neste muito provável de ter sido causado por pássaros (e também visual imperícia do piloto), mas pode ser até algum "deus" derrubando o avião e a culpa vai ser sempre do Sukhoi.
Esses "achismos" e manias "norte-americanas" são de render altas gargalhadas
Que os pilotos descansem em paz ...
No acidente dos RK foi falha humana, neste muito provável de ter sido causado por pássaros (e também visual imperícia do piloto), mas pode ser até algum "deus" derrubando o avião e a culpa vai ser sempre do Sukhoi.
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Que os pilotos descansem em paz ...
- 39_HeadShot
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Sokol1
Pelo que dizem, no Leste Europeu ejetou uma vez não voa mais jatos de combate.Because,the law in here in eastern Europe, is that if you eject, your spine will be injured and won't be able to handle the high G's normally or sustain heavy pressure because of different altitudes or maneuvering.But why did they not eject?
So in order to save the pilot/pilots from spending their remaining life in a wheelchair, they're suspending them from flying supersonic aircrafts.
And none that made it to the airforce will want that to happen to him,so they're trying to recover the aircraft untill the last second.
Also in here we're not wasting aircrafts and materials. So most of the pilots who died in the east european coutries, unfortunately died in vein while trying to recover and save their aircraft and their carrier.
Sokol1
Legal, isso explica muita coisa... Por exemplo, o fato do piloto de Liviv ter tentado recuperar a aeronave mesmo quando esta já estava raspando a ponta de sua asa na multidão.21_Sokol1 wrote:Intessante:
Pelo que dizem, no Leste Europeu ejetou uma vez não voa mais jatos de combate.Because,the law in here in eastern Europe, is that if you eject, your spine will be injured and won't be able to handle the high G's normally or sustain heavy pressure because of different altitudes or maneuvering.But why did they not eject?
So in order to save the pilot/pilots from spending their remaining life in a wheelchair, they're suspending them from flying supersonic aircrafts.
And none that made it to the airforce will want that to happen to him,so they're trying to recover the aircraft untill the last second.
Also in here we're not wasting aircrafts and materials. So most of the pilots who died in the east european coutries, unfortunately died in vein while trying to recover and save their aircraft and their carrier.
Sokol1
Mas esse cara ainda pegou 20 anos de prisão pois sua imprudência ao tentar realizar uma manobra não planejada custaram mais de 80 vidas.
Mas bem, os caras só ficam fora de aeronaves supersônicas de combate, ainda podem voar super-tucanos

- 40_Griffon
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