Pacific Fighters PATCH 4.02!

Forgotten Battles, Ace Expansion Pack, Pacific Fighters, 1946 e Cliffs of Dover. Dúvidas, dicas, novidades e debates.
20_Kyrodus

Pacific Fighters PATCH 4.02!

Post by 20_Kyrodus »

S!

Saiu o patch 4.02 do Pacific Fighters! Abaixo a lista de modificações (em inglês):

Flight Model

- adjusted ground effect *
- adjusted gyro effect *
- Aerodynamic focus dependency on angle of attack *
- Flap position now affects aileron sensitivity
- P-39 no longer rolls when the engine is started / shut off *
- IAR-80 / 81 trimmer reversed
- BF-109 flight model fine tuned
- various small changes to other aircraft *

New Aircraft.

Flyable aircraft:

Yak-7B, 1942
- M-105 PF engine
- 515 km/h at sea level
- 360 turn time (sustained) at 1,000 m – 20 sec
- CoG too close to the nose

Notice: This aircraft was released after many requests from online players on both sides that play historical sets for 1942 Eastern front. It was easy to release even with our complete lack of time.

P-47D, 1944 *
150 octane and increased boost pressure. Performance almost like P-47M

New AI ground objects

Armored train.

New Map

Northwest Europe
Creators: Ian Boys, Oleg Rozhentsov

Modifications and fixes

There is a large number of small modifications and fixes to the entire code of our simulation.
We accumulated users input and fixed lots of big and little things in order to polish our simulation even further. We sincerely thank all our users who were so helpful in the process!

- Added Fiat CR.42’s tail wheel rotation (limited)
- Corrected the probability of the FW-190 catching fire
- Landing gear breaks easier when skidding

Changes to AI:

- formation algorithm *
- take-off *
- landing / taxi *
- Bombing in shallow dive for fighters and fighter-bombers (attack aircraft) *
- Il-2 aiming with rockets

*****

If you have a computer with a Pentium 4 processor, you may occasionally encounter game lock-ups or crashes to desktop. In order to solve that, copy your il2_core.dll into the il2_corep4.dll (for example, with the following command: "copy il2_core.dll il2_corep4.dll"; or, in Windows Explorer, navigate to your sim installation directory, delete the existing il2_corep4.dll, make a copy of the il2_core.dll, and rename the copy to il2_corep4.dll)

*****

Corrected the issue on machines with NVidia drivers 72.xx and above, where we had to work around an NVidia bug that caused parts of objects to disappear.

*****

Special thanks to the third party creators

Skins: Robo and the UBi Skinners forum
Armored train: Martin Kubani, Alexey Stepashko (turret) + Vladimir Kochmarsky
Skin for armored train: Robert Ulbrik, Istvan Csizmadia

DOWNLOAD

SP!
Hades

Post by Hades »

:s:

Este é oficial?

Abraços
SP!
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07_Phantom
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Post by 07_Phantom »

Aconselho que façam bkp pois ainda não foi anunciado oficialmente e ainda não temos versão para o servidor, ou seja, o Airwars continuará rodando o 4.01.
SP!
Phantom
Nilton

Post by Nilton »

Atenção, parece que os links estão trocados. Apesar do nome a versão merged está menor que a stand alone (24 contra 30 megas).
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03_Vingador
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Post by 03_Vingador »

S!

Esta trocado mesmo, onde esta o merged então?
Esse link que o Ky passou é do stand alone, não baixem!!!!!!! :!: :!: :!:

SP!
GO SILVA!!!!
Nilton

Post by Nilton »

19_Vingador wrote:S!

Esta trocado mesmo, onde esta o merged então?
Esse link que o Ky passou é do stand alone, não baixem!!!!!!! :!: :!: :!:

SP!
Eu instalei o outro de 30 Gb na minha instalação merged e funcionou perfeitamente. Os nomes estão realmente trocados.
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03_Vingador
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Post by 03_Vingador »

S!

Onde esta o de 30Mb :-?
Só encontrei o de 24MB

SP!
GO SILVA!!!!
Nilton

Post by Nilton »

19_Vingador wrote:S!

Onde esta o de 30Mb :-?
Só encontrei o de 24MB

SP!
Os patchs já estão no site oficial da Ubi!!! 8)
21_Sokol1
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Post by 21_Sokol1 »

FB+AEP+PF merged install (30Mb) > installs over version 4.01 merged:
The current version 4.02 (4.02m) is not compatible with the... piriripororo...

http://patches.ubi.com/pacific_fighters/pf_v402m.exe
http://files.filefront.com/Pacific+Figh ... einfo.html
http://www.gamershell.com/download_11193.shtml

Mirrors:

http://www.3dgamers.com/games/pacificfi ... downloads/
http://www.worthdownloading.com/game.php?gid=925

SP!

Sokol1
20_Kyrodus

Post by 20_Kyrodus »

S!

Realmente os arquivos vieram com os nomes trocados... O site Worthplaying é mestre nisso... Foi mals, pessoals... :roll:

Eu cheguei a instalar o patch 4.02 stand alone e depois o 4.02 merged por cima e, aparentemente, meu jogo está normal. Quem fez a mesma cagada que eu, não precisa ficar desesperado... 8)

SP!
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Post by 36_Killer-Ants »

S!

Corrigindo

4.02 merged:

http://files.filefront.com/Pacific+Figh ... einfo.html
http://www.gamershell.com/download_11192.shtml (aparece como 4.02 mas esse é o merged)

PH já saiu o patch para o dedicated server ;)

http://www.gamershell.com/download_11195.shtml

:drink:
K-A
"Nada no mundo é mais perigoso do que a ignorância sincera e a estupidez consciente!"
M.L.K
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Post by 03_Vingador »

S!

Skin default do Jug novo

Image

Temos de criar uma pasta para colocar skins nele, qual seria o nome desta pasta???

SP!
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21_Sokol1
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Post by 21_Sokol1 »

Temos de criar uma pasta para colocar skins nele, qual seria o nome desta pasta???
Uai, P47D. :P

SP!

Sokol1
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Post by 03_Vingador »

S!
21_Sokol1 wrote:
Temos de criar uma pasta para colocar skins nele, qual seria o nome desta pasta???
Uai, P47D. :P

SP!

Sokol1
Ja testei aqui Sokol
Não é P47D e sim P-47D
Se o nome ficar errado as skins não aparecerão nunca no jogo ;)
Agora, no novo Yak 7b de 1942 não tenho a menor n~ção do noime que seria a pasta :sad:

SP!
GO SILVA!!!!
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Post by 28_Condor »

19_Vingador wrote:
Ja testei aqui Sokol
Não é P47D e sim P-47D
Se o nome ficar errado as skins não aparecerão nunca no jogo ;)
Agora, no novo Yak 7b de 1942 não tenho a menor n~ção do noime que seria a pasta :sad:

SP!
O tio Oleg esqueceu de novo as pastas das skins??? :o

Acho que ela anda exagerando na vodka :lol: :lol: :lol:

SP!
[b]Eu confio no povo brasileiro. Voto facultativo já no Brasil![/b]
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