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BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 29 Jun 2012 14:16
by 21_Sokol1
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 29 Jun 2012 14:20
by 21_Sokol1
Impressões - não sei se de fanboy.
'EDIT!, TESTED IT! AI NOW LISTEN TO ORDERS AND GO FOR IT! great news, on fps, IMPROVED A LOT!, i have X2 fps and in more times X2.5 , now Clouds far, the spit looks ok, and all of the "mini" slutters whit effects looks fine, ... Its FINE! looks like all WORKS WELL! , later i will write some more complex '
very stable so far
fps about the same but seem more stable
tracers look good
clouds are ok
commands are better, did not test them all
Este é fanboy - mas bem realista e consistente em suas postagens.
Blackdog_kt
My initial observations:
I'm running mostly medium settings on a middle-of-the-road PC
i7 920 @ 2.7Ghz
Ati 4890 1Gb
3GB of RAM
Win7 64-bit
I cleared cache, installed, ran a quick mission and flew around for a couple of minutes to rebuild the cache, exited and restarted the sim.
It certainly seems smoother overall, even at lower altitudes.
I didn't do any number crunching yet with FPS counters, but it feels fluid and nice.
The tracers are visible at longer ranges (ricochets were already in the sim, possibly from the start, but tracer view distance is much improved in this patch).
I found one bug: the bombsight view gives some weird artifacts on the part of the screen that is outside the aiming reticule/scope. Instead of being black (the "border" of the screen around the scope), it is light gray and clouds show through it. At one point, the sea was invisible and i could see the sea floor through the bombsight
Finally, THE JU88 HAS A WORKING GYROCOMPASS!!! AWWWW YEAAAAHH
I tested it and the autopilots now work correctly (both modes).
Later on i will test if the bombsight calculation algorithms are corrected as well, so that we can finally level bomb in it.
ATAG bomber flights during the weekend anyone ?
and glad to see the inclusion of 100 Octane Spit 1as and Hurrys
The Spit engine with 100 octane is toast within about 2 mins of full throttle. full radiator
Sokol1
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 29 Jun 2012 23:03
by 28_Condor
S!
The Spit engine with 100 octane is toast within about 2 mins of full throttle. full radiator
Blue taste
Se o manual do Spit
recomendava 5 min, é porque,
na verdade, dava pra usar muito mais tempo
Depois vou testar porque pode ser trollice de luftwhinner
SP!
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 02:22
by 28_Condor
S!
Esta possibilidade nova no FMB achei interessante:
http://forum.1cpublishing.eu/showthread ... post439381
Poder destruir areas industrias sem precisar entulha-las de objetos além de deixar o mapa mais leve no caso do CLOD é necessário (não é como no il2 que voce via o 'con' dos objetos atraves dos predios, e de longe).
SP!
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 14:09
by 28_Condor
S!
Testei rapidamente e realmente está rodando muito mais suave. Voar sobre nuvens, ou mesmo atravessá-las, já não é mais laguento.
As metrancas também estão com um som novo, muito melhor, dá mais a impressão de estar dando uma rajada letal. Isso é importante, o psicológico, o som anterior lembrava o "guincho do porco sendo assasinado" do velho il2
SP!
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 14:28
by 28_Condor
S!
Este [Blackdog_kt] é fanboy - mas bem realista e consistente em suas postagens.
Não sei se é fanboy, mas com certeza é fã de aviação, ou melhor, deve ser engenheiro de aviação, porque o cara é fera no assunto, você faz uma perguntinha e dá de volta uma verdadeira aula. Eu já guardei várias, tipo esta:
http://forum.1cpublishing.eu/showthread ... st+command
Conhece o Bleheim como se lembrasse de quando o voava na última encarnação
SP!
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 14:53
by 28_Condor
S!
Bom, falei cedo demais: tive um CTD pela primeira vez em muito tempo, justamente ao acionar o WEP no Spit 100 octanas
SP!
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 18:43
by 21_Sokol1
Seu micro é que não aguentou o "boost".
Sokol1
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 19:04
by 28_Condor
S!
Onde cata aquele arquivo que guarda as informações de crash?
SP!
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 19:20
by 21_Sokol1
Veja ai:
C:\Users\XXXX\Documents\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover\log
Coisa engraçada, tem alguns fanboy's no Banana's babando com efeito de ricochete introduzido pelo último patch.
http://youtu.be/u_tl0eZfTCs
Aos ~3:20
Oras isso é uma caracteristica que existia e foi atropelada (como outros efeitos) num dos patchs precedentes...
Sokol1
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 19:53
by 28_Condor
S!
Tenho que habilitar, mas primeiro vou tentar o truque de apagar o conf.ini
SP!
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 30 Jun 2012 23:55
by VF-1_BRAVO
onde descompacta o patch? alguém poderia me passar o camionho?
desde ja agradeço
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 01 Jul 2012 00:22
by Fortress
S!
Esse patch dentro tem uma pasta chamada parts, vc vai copiar e colar ela dentro da pasta C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\il-2 sturmovik cliffs of dover (isso no win 7 64).
Antes disso não se esqueça de ir na pasta C:\Users\User\Documents\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover\cache e limpar o conteúdo da pasta cache e da pasta shaders
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 01 Jul 2012 00:41
by VF-1_BRAVO
Obrigado
Re: BETA PATCH v.1.07.18301 - June 29, 2012
Posted: 01 Jul 2012 01:39
by 44_Santo
Será que não tem traçantes demais nesse vídeo?
Parece que 100% dos projéteis tanto de amigos como de inimigos são traçantes.
De qualquer forma, o vídeo é bem legal.
santo.