Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 20 Jan 2014 22:46
by Furias
S!
O limite ficam torno de 700 km/h IAS. Não significa que vai desmantelar . Só indica margem de segurança. E caso ultrapasse , ainda assim os aviões ( bem construídos) podem até sofrer danos mas em geral resistem ( fora umas empenadas:P ). A questão é como o avião se comporta no limite e como a engine interpreta;)
No 46 adota-se o extremo e o avião esfarela. No Bos está incompleto e só eles sabem como vai ficar .
Teve uma resposta no forum :
The FM didn´t change. It is still stalling at max AoA. But a real plane doesn´t spin automatically, if it stalls. (unlike other "scripted spin" FMs of other sims). Especially the 109 never spinned unintentionally, because the outer wing section (with ailerons) had enough margin after the stall of the inner sections. So you need rudder to force it into a spin.
então tá.
SP!
Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 21 Jan 2014 00:08
by 21_Sokol1
Quem postou isso ai foi o Quax - fanboy da primeira linha - disse que o que voces observaram não existe ...
e já foi malhar outros simuladores como é usual.
Consegue-se opniões mais concretas no forum russo - apesar do sako de usar o GT - e o HAN (dev) já deu piti
lá dizendo que o FM do LaGG esta pronto e é isso mesmo.
Sokol1
Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 21 Jan 2014 11:56
by 28_Condor
S!
De fato, o 109 era difícil de estolar, mas esse balé doido visto no video me parece muito estranho, o piloto não parece encontrar nenhum tipo de resistencia...
SP!
Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 21 Jan 2014 13:36
by 21_Sokol1
O último TVtwitch em "ingreis".
FYI - Este tanque controlado esta ai apenas para desmonstrar as sombras - não vão incluir
no jogo.
Sokol1
Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 21 Jan 2014 14:06
by 28_Condor
S!
Mesmo quem disse não à ideia de controlar tanques se mostrou favorável à ideia de controlar a flak
SP!
Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 21 Jan 2014 14:44
by 21_Sokol1
Gostei que a MG traseira do Il-2 tem uma certa inércia no movimento, similar ao CloD (menos exagerado).
Gunner "ace" now is history.
O Stuka estava bonito no 3DMax, in game esta sem graça...
E os pods com canhões de 37mm em Sgtalingrado é tão "histórico" quando Fw190 e Mkb.42H.
Sokol1
Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 22 Jan 2014 06:46
by 40_Griffon
Me retornaram isso na pagina do IL-2 do Facebook a respeito dos 700 km/h do Lag3
LaGG has a very firm structure. It can't maneuver as well as Bf, but it's tough.
Ta tudo perfeito, pra eles.
Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 24 Jan 2014 10:54
by 21_Sokol1
DD L
Pedem que você dê um feedback de como o "microCasas Bahia" se saiu com os pre-sets gráficos.
- Snow will be reworked for brightness
- Trees to change
- Pe-2 radioman gun can be moved to different sides
- online (multiplayer) tests currently using Lapino map
- put arms on your chair if using OR as you'll be twisting around a lot!
- multiplayer may be later than anticipated but if so then we'll get something else to cheer us up
- il-2 quite soon, certainly during winter months
- prob Stuka after that for balance once cockpit textured etc
- IL-2 DM is ready
- il-2 feels great, reliable, well armed and armoured and you feel invulnerable. However that changes the moment you are out in the cold in the gunners position - you feel really exposed.
- stuka MG pods good against AA guns and soft convoys
- FANTASTIC NEWS: there will be air/ground spotter objects (I have tried this in HSFX and it makes such a difference in campaigns)
- graphics presets not final
Sokol1
Re: BoS: IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad, by 1C&777
Posted: 26 Jan 2014 00:24
by 21_Sokol1
Precisam de feedback sobre os "presets" gráficos:
Gentlemen,
We ask for your assistance in more precise tuning of the graphical presets that would help us optimize them to the wide range of different PC configurations. Please, help us with the following:
1) tell what preset you use (+ resolution and antialiasing)
2) find out avarage fps that you have while playing with this preset (you can use Fraps to measure it)
3) descrie briefly your PC config (dxdiag.txt can help you with that: Start->Run->dxdiag.exe->Save as txt)
Note: whatever hardware is installed every PC config is unique - so is game's performance. That's why we need more stats for further improvement of presets. Config we're interested in includes:
OS
CPU
Videocard
RAM
Meio falho porque não forneceram uma ferramenta padrão para a medição, ex. uma track,