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Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 07 Feb 2012 00:07
by 28_Condor
S!

Mesmo com o fix o meu as vezes trava :P



SP!

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 07 Feb 2012 06:55
by 38_Soares
44_Santo wrote:Você já havia instalado todos os outros patchs? (4.08m, 4.09m, 4.10m e 4.101m)
santo.
S!

Ja tinha instalado tudo, mas agora parece estar tudo funcionando direitinho.

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 13 Feb 2012 20:24
by 40_Griffon
Pessoal, não achei nada referente a isso então resolvi aproveitar este post.

Agora que estou com um Track Ir5 com o Vector Clip Pro e que finalmente consegui fazer um profile, parece que o modo de Zoom não funciona com a nova atualização 4.11m. Alguém confirma isso ou estou esquecendo alguma coisa? Este zoom que me refiro funciona perfeitamente no FC2 e no IL2 4.10 com o Ultra Pack.

Abraço e grato desde já.

LuisF
SK_Griffon

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 13 Feb 2012 22:59
by 44_Santo
É verdade, no 4.11 você só pode mudar o FOV manualmente, você pode se aproximar ou se afastar do painel, mas isso não vai modificar o FOV.



santo.

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 14 Feb 2012 06:47
by 40_Griffon
Caracas, sacanation isso. :envy: Cinco longos anos até eu ter a oportunidade de ter um TrackIR e ainda vou ter que aproximar a gunsight usando o hat do joystick por causa desta mudança. É tão legal agora fazer isso no 4.10m. Seria legal algum mod para mudar isso no 4.11m. :?:

Well, valeu Santo, agora é se adaptar :|

Abraço

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 14 Feb 2012 11:41
by 44_Santo
Eu também não entendi porque fizeram assim, talvez estejam adaptando e melhorando o antigo 6DOF dos mods e isso deve ter ficado para uma fase mais adiantada.
Mas até que não é tão ruim, porque é mais fácil mirar com um controle manual de FOV, do que ter que ficar enfiando a cara na tela toda hora para diminuir o FOV. :D

O que achei interessante é que o 6DOF do 4.11 tem algum tipo de filtro implementado, porque com o FTNR ele fica bem mais estável que no 6DOF dos mods, que balançava um pouco e me obrigava a aumentar o filtro do FTNR causando um atraso na resposta.



santo.

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 19 Feb 2012 11:00
by 21_Sokol1
"Onlinewhinher" - disfarçado de Luftwinher/Americanwinher. :P

http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/t ... ost3522030

Sokol1

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 01 Apr 2012 13:05
by nilton115
Amigos, aproveitando esta postagem sobre o 4.11+hotfix, quero lhes perguntar se posso instalar o UP3.0+RC4 sobre ele. Pergunto isso, pois vi várias pessoas dizendo no chat do HL que fizeram isso. No entanto, antes de fazer também, gostaria de alguma opnião.

Sempre grato;


Nilton115

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 02 Apr 2012 11:04
by 44_Santo
Parece que funciona, o que acontece é que a instalação do UP3 normalmente não altera o IL-2 porque tudo é instalado dentro da pasta do JSGME e só altera o IL-2 quando ele é ativado via JSGME e quando ele é desativado a alteração é revertida.
Quando o UP3 é ativado, ele roda em 4.101m, já que os arquivos necessários do 4.101m estão embutidos no UP3.
Quando você desativa o UP3, o 4.11m volta normalmente.

Porém é melhor copiar a pasta inteira do IL-2 e fazer o teste nessa nova pasta, porque sempre há um risco de algo dar errado nessas instalações.



santo.

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 02 Apr 2012 12:49
by nilton115
Joia, Santo. farei o teste em uma cópia do jogo!

Abraços;



Nilton115.

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 09 Apr 2012 07:21
by 40_Griffon
Turma, só pra constar.

Desativei meu UP3.0 com os devidos RC´s, atualizei o IL2 para a 4.11m+Hotfix e logo após ativei o UP3.0 novamente. Tudo funcionando perfeitamente, assim como o Santo explicou, pra jogar o 4.11m+Hotfix é só desativar o UP, ativando ele, volta ao 4.101m.

Abraço e boa semana.

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix

Posted: 24 Apr 2012 13:32
by 21_Sokol1
Dear IL-2 fans,

On behalf of 1C:Maddox Games and Daidalos Team, we are pleased to present you the patch 4.11.1. We suggest you to take a close look at the engine temperature guide included in the download.

As with the previous patches we would like to ask the IL-2 community members to please report any relevant issues or errors we did not catch through our beta testing process. Please use the existing 4.11 debugging threads for reporting any 4.11.1 related problems.

4.11.1 English/International version:
http://www.jgzbv.de/downloads/Il2_411_1_INT.exe
http://www.mission4today.com/index.php? ... ls&id=4212
http://www.atomicgamer.com/files/97094/ ... ernational

Torrent:
http://102nd.servebeer.com/DT_download/ ... NT.torrent

Torrent:
http://102nd.servebeer.com/DT_download/ ... RU.torrent

4.11.1 Dedicated Server:
http://www.jgzbv.de/downloads/Il2_411_1_DS.exe
http://www.mission4today.com/index.php? ... ls&id=4213
http://www.atomicgamer.com/files/97093/ ... er-v4-11-1

Torrent:
http://102nd.servebeer.com/DT_download/ ... DS.torrent
http://forum.1cpublishing.eu/showpost.p ... ostcount=1
List of fixes etc...

- Ki-45 pilot and gunner skin changes
- Pe-8 and TB-7 gondola gunner head fix
- SM.79 gunsight toggle bombsight view fix
- Pe-8 now leaves crater when crashed into the ground
- Il-4 flaps operation lever animated correctly
- Pe-8 and TB-7 engine panel view glitch fixed
- M-105 series oil and water temperature limits changed
- Cant.Z506 can now take off with loaded plane
- Re.2000 can now carry 2x100kg bombs and Hungarian markings
- Player can now see a message dialog when joining a home base that has no planes left
- QMB now works with pair take off
- Early/late torpedo versions caused problems in the loadout list
- Fixed Java error when changing plane in FMB
- Fixed IK-3 navigation lights
- Static Fw 190A-4 1.42ata added
- Blow up flaps for F6F and F4U added
- Void skins for Cant.Z506 Mosquito XVIII and Fw 190A-4FR added
- Change of MG17 lamps in Fw 190A-4 to A-6
- Player's bomb delay value in arming screen now stays unchanged when viewing other planes
- Wingman no longer explodes at the end of taxiing in Crimea Red Scramble QMB mission
- I-250 shows proper RAF, RAAF and RN marking
- Fixed missing SM.79 pilot's head that caused plane to freeze in air
- Ki-45 aileron animation now correct
- New Ki-45 skins by Hayate
- Italian Autoblinda can now elevate the gun
- IK-3 changed to allied side
- Mosquito Mk.XVIII is no longer pink when no ammo is selected
- Changed .50 cal belt from APIT - AP - HE - AP to APIT - AP - API - AP
- AI in Mosquito Mk.XVIII will now attack ground targets
- Jet planes can now take off without burning their engines
- Pe-8 and TB-7 are normal to taxi now
- A few fixes in German localisation
- Bug with Il-4 being partially invulnerable fixed
- Army briefing now always fully visible
- P-39 no longer has permanent fuel pressure warning light
- Beaufighter now shows bullet holes in cockpit
- Fixed Beaufighter cockpit throttle section
- TBD gunner no longer grows an extra head when first one is lost
- G.50 compass shows more correct numbers
- Glitch with Ar 234 external gunsight from in cockpit view fixed
- Cowl flaps on TB-7 are now animated correctly
- Bf 110G-2 wing roots no longer invisible from cockpit
- Fixed wrong night gauge textures in Re.2000 and G.50
- Removed jet flame engine damage graphics for piston engines
- Seafire radiator now animated
- Fix in Ar 234 cockpit
- Hs 129 pitch control lamps swapped
- Fixes of Il-4 cockpit texture
- Fixes in plane and loadout names in Russian localisation
- Stationary planes somewhat less resistant to explosions
- Changes in FM of Pe-8 and TB-7
- Changes Pe-8 and TB-7 turret ammo count
- Active water injection no longer increases engine temperature
- Jet oil temperature is calculated differently
- Tuning of overheat parameters for a number of planes
- Changes to German electric fuze parameters
- Changed test runway spawning method to that of carriers
- Dead pilot's head does no longer move
- Spin shooting algorithm refined
- Changes to F4U and F6F FM for more correct take off behaviour
- Sunset and night lighting changes
- Removed some fuel consumption rates
- Changed canopy of Fw 190A-8 Mistel external model to match cockpit model
- Fixed clipping issues with Ki-27 & Ki-43-I tube sights
- Fixed Avia B-534 gunsight when seat is raised
- Small 6DoF related fixes in F6F-3, P-38, Ki-61 & Bf-109E cockpits
- Showing test runway map icons when realistic navigation is on
- Added generic spawn plane as stationary plane
- Changed AI so that last plane in formation performs maneuvers for checking blind spots
- Tweaks to AI shooting
- AI maneuvers fine tuned
- Small changes in AI defensive maneuvers selection
- Fixed all engine temperature instruments (see guide)
- Removed a crashlanded Bf109 from Bessarabia Blue Scramble QMB missions
Sokol1

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix + 4.11.1

Posted: 24 Apr 2012 14:13
by 44_Santo
Parece que tem melhorias nas AI's. :rock:
Mal posso esperar para dogar com uma AI e ver o que melhorou.



santo.

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix + 4.11.1

Posted: 25 Apr 2012 14:25
by 40_Griffon
Desativei o UP3.0 e instalei normalmente. Ativei novamente o UP3.0 e volta para a 4.10 sem nenhum problema. :)

Re: Patch 4.11 lançado! + Fix + 4.11.1

Posted: 26 Apr 2012 22:01
by 40_Griffon
NEM EU FAÇO O QUE ESTA AI FEZ CONTRA MIM. :rofl: :rofl: :rofl:

Fiz até um video pra ninguém dizer que foi história minha. :lol:



No final, ele ficou sem energia pra me finalizar, ai eu ferrei com ele. :devil: :lol:

Será que o Mustang AI tá fazendo manobras a la The History Channel? :^)

Abraço.